Rozvoj emočních kompetencí u dětí předškolního věku – Markéta THALIYADATH
Markéta THALIYADATH
Bakalářská práce
Rozvoj emočních kompetencí u dětí předškolního věku
Development of Emotional Competencies of Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Rozvoj emočních kompetencí u dětí předškolního věku je zaměřena na rozvoj emočních kompetencí ze strany pedagogů předškolního vzdělávání směrem k dětem od tří do šesti let věku. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje v souhrnu tři hlavní kapitoly. První z nich se věnuje pojmu emoční kompetence, druhá soustřeďuje pozornost charakteristice dítěte …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled The Development of Emotional Competences in Pre-School Children focuses on the development of emotional competences by pre-school education teachers working with children from three to six years of age. The thesis consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part contains three main chapters. The first chapter deals with the concept of emotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Plachá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
THALIYADATH, Markéta. Rozvoj emočních kompetencí u dětí předškolního věku. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj emočních kompetencí dětí předškolního věku pohledem učitelů
Lucie Hadašová -
Rozvoj emočních kompetencí u žáků 1. stupně základních škol v kontextu prevence rizikového chování
Nikola BUCHTELOVÁ -
Rozvoj sociálně-emočních kompetencí u žáků základních škol v kontextu etické výchovy
Klára ČERNÁ -
Rozvoj čtenářských, řečových a sociálně-emočních dovedností u žáka se sluchovým postižením
Kateřina Skálová -
Rozvoj sociálně-emočních kompetencí u dětí předškolního věku
Jana Tošnerová -
Emoční rozvoj žáků v pojetí učitelů 1. stupně ZŠ
Aneta Ingrová -
Návrh a konštrukčné riešenie nábytkového prvku s možnosťou variability pre deti predškolského veku
Natália Turčanová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 9tb2tm 9tb2tm/2
21. 6. 2023