Bc. Vojtěch Ešner
Diplomová práce
Testovací úlohy v Informatice
Testing Assignments in Informatics
Anotace:
Práce pojednává o problematice testování v ICT a Informatice. Rozebírá základní aspekty definice ICT gramotnosti, jak je vyložena v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále srovnává české, evropské a světové standardy v testování ICT a Informatiky a zaměřuje se na jejich případné použití v českém školství. V teoretické části dále řeší problematiku testování obecně, včetně tvorby samotného didaktického testu …víceAbstract:
This diploma thesis looks at testing in ICT and Informatics from the aspect of ICT literacy as defined in the national curriculum. It compares Czech, European and international standards of testing in ICT and Informatics and it focuses on possible ways of integrating them in Czech educational system. It further discusses other aspects of testing such as successful creation of didactic test. Test items …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jan Berki
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ešner, Vojtěch. Testovací úlohy v Informatice. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / anglický jazyk - informatika a výpočetní technika (nav. SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
ICT gramotnost zaměstnanců jako předpoklad pro celoživotní vzdělávání
Lukáš DOLEŽAL -
Realizace nové koncepce výuky digitální gramotnosti a ICT na Základní škole Břidličná
Barbora PILÁROVÁ -
Projektované, realizované a dosažené ICT kurikulum na základních školách
Jan BERKI -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Statistická analýza faktorů ovlivňujících ICT gramotnost ve vybrané společnosti
Barbora Málková -
Rozvoj profesních dovedností lektorů dalšího vzdělávání se zaměřením na oblast - numerické, čtenářské a ICT gramotnosti.
Tomáš Chochole -
Kompetence, dovednosti a schopnosti florbalových a hokejových trenérů
Stanislav KARAS -
Motorická kompetence u rychlostních kanoistů školního věku
Hynek Háza