Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce – Ondřej KVĚT
Ondřej KVĚT
Bakalářská práce
Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce
The design and implementation of 3D computer game - basic models and interactions\nl{}
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce je osvojení principů tvorby počítačových her v grafickém enginu Irrlicht se zaměřením hlavně na implementaci fyzikální a zvukové knihovny a tvorbu uživatelského rozhraní hry. V praktické části je to pak vytvoření jednoduché počítačové 3D hry zvoleného žánru ve spolupráci se studentem, který řeší téma Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro …víceAbstract:
The goal of theoretical part of this work is to master the principles of creating computer games in the Irrlicht graphics engine, focusing mainly on implementation of sound and physical library and graphical user interface. The practical part consists of creating simple 3D computer game of chosen genre in collaboration with the work called Design and implementation of 3D computer game - complex models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Identifikátor:
20599
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KVĚT, Ondřej. Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku
František Cisko -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Jakub Pagáč -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Návrh didaktického textu pro učitele SŠ k problematice tvorby 3D počítačových her
Jan MIKULČÍK -
Možnosti aplikace 3D engine v modelování krajiny
Ján Jeník -
IrrEdit - tvorba scén pro Irrlicht engine\nl{}
Tomáš KAVECKÝ