Návrh Cause Related Marketingu pro firmu Kiwi.com – Yulia Kolotey
Yulia Kolotey
Bakalářská práce
Návrh Cause Related Marketingu pro firmu Kiwi.com
Cause Related Marketing suggestion for Kiwi.com
Anotace:
V této bakalářské práci je navrženo použití konceptu Cause Related Marketing pro společnost Kiwi.com popisem její pozitivního vlívá v na zlepšení společenské aktivity. Koncept byl zkoumán studiem teoretických základů, provedením analýzy zkoumáním současných příkladů její aplikace Českými i zahraničními společnostmi, studium výsledků výzkumu vlivů koncepce za účelem určení jeho účinnosti.Abstract:
This diploma project is designed to form a proposal to use the concept of Cause Related Marketing for the Kiwi.com company by describing it's positive influence in the case of social activity improvement. The concept was considered through the studies of theoretical bases, analisis of the real use cases of implementation by the Czech and foreign companies, examination of the concept influence research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić