Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu – Dita Lahovská
Dita Lahovská
Bakalářská práce
Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu
Marketing Communicaion of ŠKODA Brand through the History
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem propagace (moderněji marketingové komunikace) značky ŠKODA v historickém kontextu. Na základě teoretických poznatků z odborné literatury, bádání a analýz dobových archiválií a vlastního výzkumu v praktické části, vyhodnocuje, které nástroje marketingové komunikace značka ŠKODA v minulosti využívala a jak je vnímána spotřebiteli.Abstract:
This Bachelor's thesis deals with the development of promotion (modern marketing communication) of the ŠKODA brand in a historical context. This is achieved using theoretical knowledge from the relevant literature, research and analysis of periodic archives. The thesis also uses research in the practical part and it evaluates which marketing communication tools the ŠKODA brand has used in the past …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lahovská, Dita. Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proměny soukromé sbírky v muzeum - prezentace a propagace muzea Lednice dávná aneb Jak se žilo za tatíčka Masaryka
Milena Kučeříková -
Na pouť do Křtin. Propagace poutního místa Křtiny v kramářských písních.
Marie Nedomová -
Komparace obrazu socialistické, kapitalistické a feudální společnosti v divadelním umění na příkladu repertoáru činohry Národního, Zemského a Státního divadla v Brně v letech 1945-1950
Lucie Ježová -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Překlad internetových stránek společnosti v kontextu marketingové komunikace
Pavel Sedláček -
Fenomén vizuálního přesvědčování a jeho využití v kontextu marketingové komunikace
Inka Saparová -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová