Marketingový průzkum trhu ryb v České republice – Petr PAUL
Petr PAUL
Diplomová práce
Marketingový průzkum trhu ryb v České republice
Fish market marketing survey in the Czech Republic
Anotace:
Byla provedena analýza českého rybářství, SWOT analýza zpracovatelského odvětí rybářství a marketingový průzkum prodeje rybích komodit nejvýznamnějších firem. Následně byl proveden spotřebitelský marketingový průzkum formou tištěných dotazníků. Bylo osloveno 110 respondentů a jako cílová skupina byli určeni muži a ženy aktivního věku s rodinou v kraji Vysočina. K vyhodnocení otázek se škálou odpovědí …víceAbstract:
The Czech fishery analysis, SWOT analysis of processing fish department and the fish commodities sale marketing survey of the most important firms were done. Next the consumer marketing survey was done by means of printed questionnaire. 110 informants were spoken and men and women at working age with family were destined as a target group in the Vysočina region. Calculation, co called ratio coefficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2007
Zveřejnit od: 30. 4. 2007
Identifikátor:
3292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. František Vácha, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAUL, Petr. Marketingový průzkum trhu ryb v České republice. Č. Bud., 2007. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Rybářství
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva