Hana Krupicová

Bakalářská práce

Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů

The Influence of Offering Leaflets to Senior´s Shopping Behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotře-bitele se zaměřením na cílovou skupinu ve věku 50 let a více. Teoretická část stanoví teoretická východiska nákupního chování spotřebitele a analyzuje nabídkový leták jako nástroj komunikace. Poslední část se věnuje populaci seniorů jako rostoucímu segmentu spotřebitele. Praktickou část prezentuje výzkum vlivu nabídkových …více
Abstract:
The thesis analyzes the impact of advertising leaflets on shopping behavior of consumer focusing on the target group of consumers aged fifty years and over. The theoretical part lays down basic principles connected with shopping behavior of customer, analyzes adver-tising leaflets as a medium of communication and describes forms of advertising leaflets. The last theoretical part deals with the elderly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krupicová, Hana. Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace