Ing. Bc. Pavel PÍŠTĚK

Bakalářská práce

Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem

Internet and its potenitals of usage in marketing communication for small and middle-sized companies
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává téma marketingových komunikací v prostředí internetu v rámci malých a středních firem. Hlavně se zaměřuje na tvoření, analýzu a hodnocení webových prezentacích. Posuzuje jednotlivé marketingově komunikační nástroje v uskutečněných projektech. Cílem práce je ověřit význam SEM/SEO pro efektivitu internetové reklamy.
Abstract:
Bachelor thesis processes topic marketing communication in internet environment according to small and middle sized companies. It mainly focuses on creating, analyzing and valuating web´s presentations. It looks on particular marketing communication tools in already realized projects. Target of this bachelor thesis is to verify importance SEM/SEO for effectiveness Internet marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 13686

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PÍŠTĚK, Pavel. Možnosti využití internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace