Výuková aplikace jako průvodce trávicím traktem – Barbora Juriková
Barbora Juriková
Bakalářská práce
Výuková aplikace jako průvodce trávicím traktem
Educational Application as a Guide Through the Digestive System
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje mobilní aplikaci pro žáky 2. stupně základní školy, a to konkrétně edukační hře přibližující fungování trávicího traktu. V teoretické části zkoumám, zda a jak se multimédia využívají v moderním školství. Zabývám se zda-li by se měly nebo neměly mobilní výukové aplikace používat ve třídách během vyučování, případně od jakého věku žáků. Dále v práci porovnávám používání …víceAbstract:
This work is dedicated to mobile app for pupils of 2nd grade elementary school, specifi-cally the educational game approaching the functioning of the digestive tract. The theoretical part examines whether and how to use multimedia in modern education, if and how should or should not use mobile educational applications in the classroom during lessons, or at what age of pupils to start. Furthermore, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Juriková, Barbora. Výuková aplikace jako průvodce trávicím traktem. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Edukační aplikace pro podporu distanční výuky na základních a středních školách
Dušan Kuchařík -
Interaktivní učebnice / výuková aplikace
David Hospodský -
Klasické a kvantové aplikace rentgenových zobrazovacích metod
Anežka FIKSLOVÁ -
Aplikace architektonických vzorů při vývoji mobilní aplikace pro Android
Iveta Jurčíková -
Serverová aplikace a mobilní aplikace pro zařízení iOS ke snímaní a hodnocení kvality snímku za účelem identifikaci zvěře
Šimon Šesták -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Multiplatformní mobilní aplikace pro darování hotových pokrmů z gastro podniků lidem v nouzi
Jakub Timko -
Mobilní aplikace pro práci s optickými kódy
Jan PAWLAS