Efektivita negativní kampaně v prostředí České republiky – Bc. Lucie ŠATROVÁ
Bc. Lucie ŠATROVÁ
Diplomová práce
Efektivita negativní kampaně v prostředí České republiky
Negative Campaign Effectiveness within Czech Republic Environment
Anotace:
Práce se zabývá otázkou, zda v prostředí České republiky, v kontextu specifické české politické kultury i dalších odlišnostech, může negativní kampaň mobilizovat voliče, jako je tomu například ve Spojených státech Amerických. Práce se zabývá teorií negativní kampaně a v aplikované části analyzuje některé politické události parlamentních voleb do PS PČR v roce 2010, konkrétně negativní kampaň v tisku …víceAbstract:
Negative campaigning is a relatively new phenomenon in the Czech environment, although it has been used in the Anglo-American environment for more than 50 years. Even though certain aspects of negative behavior against an opponent appeared in the early 90?s, the great boom of using the professional political marketing, especially the negative campaign, did not arise until the elections in 2006 and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Michal Kubát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠATROVÁ, Lucie. Efektivita negativní kampaně v prostředí České republiky. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing a volební úspěch
Magdaléna Bártová -
Politický marketing
Radka Fénešová -
Politický marketing
Veronika Nováková -
Politický marketing a PR
Jan Čada