Bc. Jana BARTÁKOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační mix obchodních jednotek

Communication mix of retail units
Anotace:
Je možné v rámci komunikačního mixu obchodních jednotek využít jednotlivé ná-stroje tak, aby jejich působení bylo efektivní? Využívají obchodní jednotky všech prověřených nástrojů k účinnému působení na své spotřebitele? Jaké metody moti-vací je možné v rámci propagačního sdělení použít? A může marketingový výzkum změnit pohled zadavatele na své spotřebitele? Na všechny tyto otázky byste měli najít …více
Abstract:
It is possible to use the individual tools within the communications mix of business units so that their work has been effective? Do all business units use proven tools for effective action on its consumers? What methods of motivation it is possible to use within the promotional communication? Can marketing research change the view of the contracting authority to its consumers? On all these questions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10648

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTÁKOVÁ, Jana. Komunikační mix obchodních jednotek. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace