Postoje speciálních pedagogů k programu Druhý krok – Bc. Markéta ZUBKOVÁ
Bc. Markéta ZUBKOVÁ
Diplomová práce
Postoje speciálních pedagogů k programu Druhý krok
Attitudes of special education teachers to the Second Step Program
Anotace:
Tato práce se zabývá postoji speciálních pedagogů k programu Druhý krok (DK). Klade si za cíl zachytit, jaké mají speciální pedagogové zkušenosti s praktikováním programu DK u dětí se speciálními potřebami. Jedná se o kvalitativní design vícepřípadové studie, která využívá metodu polostrukturovaného rozhovoru. Data jsou zanalyzována dle Interpretativní fenomenologická analýzy (IPA). Respondenti se …víceAbstract:
This study explores the attitudes of special education teachers towards the Second Step program (SSP). This research employs a qualitative multi-case design utilizing semi-structured interviews as the data collection method. The collected data is analyzed using Interpretative Phenomenological Analysis (IPA). The respondents came from purposive sampling, snowball sampling and self-selection method. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Palová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZUBKOVÁ, Markéta. Postoje speciálních pedagogů k programu Druhý krok. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok
Kateřina PALOVÁ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Preventivní program Druhý krok a sebepojetí u dětí mladšího školního věku
Tereza CHOBOTSKÁ -
Preventivní program "Druhý krok" a psychosociální klima školní třídy
Kristýna MÁNKOVÁ -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
30. 11. 2023