Monika HEJDOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti klientů jazykové školy Amádeus

Analysis of customer´s satisfaction of Amadeus language school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností klientů jazkové školy Amádeus, s. r. o. Práce je rozdělena do dvou části. První část je část teoretická, která čerpá z oborných literárních zdrojů zaměřených na spokojenost zákazníka, jeho spotřebitelské chování a marketingový výzkum. V praktické části je proveden samotný průzkum spokojenosti pomocí dotazníkového šetření, dále také provedeno hodnocení výsledků …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with customer´s satisfaction of Amadeus language school. It is divided into two parts. First part, theoretical, itroduces literary knowledge focused on customer´s satisfaction, his behaviour and marketing research. Second part, practical, deals with analysis of customer´s satisfaction. As a source for this analysis are used questionnaires. The analysis of results has also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 20957

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEJDOVÁ, Monika. Analýza spokojenosti klientů jazykové školy Amádeus. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing