Názory učitelů na vliv třídních vůdců při utváření klimatu třídy – Bc. Milan KUŽEL
Bc. Milan KUŽEL
Diplomová práce
Názory učitelů na vliv třídních vůdců při utváření klimatu třídy
The teacher´s views on the effect of the class leaders in creating the classroom environment
Anotace:
V teoretické části své diplomové práce se zabývám sociálním vývojem žáka mladšího i staršího školního věku a jeho začleněním do třídního kolektivu. Věnuji se tématu třídního klimatu a struktury kolektivu žáků v souvislosti s jejich sociálními pozicemi a rolemi. Dále se zaměřuji na osobnost třídního učitele, jeho schopnost poznávat a ovlivňovat žáky, vymezuji pojem třídního vůdce. V praktické části …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with the social development of students of a different age and their integration into the class group. I take an interest in the class environment and the structure of the class group in connection with the social status and roles. The focus is also on the class teacher's personality, his/hers ability to getting to know and influencing the students. The term …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Arnošt Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUŽEL, Milan. Názory učitelů na vliv třídních vůdců při utváření klimatu třídy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv krátkého sociálně - edukačního programu na strukturu třídního kolektivu u žáků na ZŠ
Kristýna MÁNKOVÁ -
Vliv užití hry ve výchovně-vzdělávacím procesu na tvorbu zdravého kolektivu
Michal Štefan -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah učitelů ZŠ a SŠ k hudbě a hudební výchově
Ivana Procházková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva