Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel – Jakub Dvorský
Jakub Dvorský
Bakalářská práce
Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel
Comunication Strategy Of New Fashion Brand Of Suitcases
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategií zavedení nové módní značky příručních zavazadel na trh. Jak by měla být nastavena marketingová komunikace značky, aby byla úspěšně přijata cílovou skupinou zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a prak-tické. V teoretické části je popsána móda, její specifika a členění. Dále se práce zaměřuje na marketing a definici pojmů marketingové komunikace …víceAbstract:
The Aim of this bachelor work was to introduce a new fashion brand of the hand luggage on the market and how should be set up the marketing communication to be succesfully ac-cepted by costumers. The work consists of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the fashion, its division and specific characteristics. The work focuses, among others, on the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvorský, Jakub. Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Collaborative marketing v módnom priemysle: Spolupráce medzi značkami, celebritami a dizajnérmi
Bianka Križanová -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková