Politický marketing v rámci komunálních voleb – Lukáš SLADKÝ
Lukáš SLADKÝ
Bakalářská práce
Politický marketing v rámci komunálních voleb
Political marketing in municipal elections
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na definici politického marketingu, který vychází z koncepce klasického marketingu. Popsán je také volební systém pro komunální volby. Definovány jsou části marketingového mixu z politického marketingu a následně komunikační mix. Popsány jsou výsledky komunálních voleb v Domažlicích v roce 2018 a 2022. Výzkumná část práce byla provedena formou dotazníkového šetření. které …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the definition of political marketing, which is based on the concept of classical marketing. The electoral system for local elections is also described. The parts of the marketing mix from political marketing and then the communication mix are defined. The results of the municipal elections in Domažlice in 2018 and 2022 are described. The research part of the thesis was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLADKÝ, Lukáš. Politický marketing v rámci komunálních voleb. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing
Lukáš Jíra