Marketingový průzkum trhu vybraného produktu – Bc. Diana Rusiňáková
Bc. Diana Rusiňáková
Bakalářská práce
Marketingový průzkum trhu vybraného produktu
Marketing research for selected product
Anotace:
Práce se věnuje marketingovému průzkumu trhu produktu společnosti ElektroRádce.cz, s.r.o., která se zabývá projekcí a prodejem LED svítidel. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a charakterizuje teorii marketingu, kde jsou zmíněny základní pojmy a postupy, které jsou nezbytné k marketingovému průzkumu trhu. Druhá část, praktická, vychází z teorie, která je popsaná v části první …víceAbstract:
The thesis focuses on marketing research for product of company ElektroRádce.cz, s.r.o., which deals with projection and selling LED lights. The thesis is divided into two major sections. The theoretical section explains the theory of marketing, where are described basic terms and procedures, which are necessary for marketing research. In the practical part, some methods from the theoretical part are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rusiňáková, Diana. Marketingový průzkum trhu vybraného produktu. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Průzkum ruského automobilového trhu z hlediska produktového marketingu
Anton Vasin -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková