Bc. Diana Rusiňáková

Bakalářská práce

Marketingový průzkum trhu vybraného produktu

Marketing research for selected product
Anotace:
Práce se věnuje marketingovému průzkumu trhu produktu společnosti ElektroRádce.cz, s.r.o., která se zabývá projekcí a prodejem LED svítidel. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a charakterizuje teorii marketingu, kde jsou zmíněny základní pojmy a postupy, které jsou nezbytné k marketingovému průzkumu trhu. Druhá část, praktická, vychází z teorie, která je popsaná v části první …více
Abstract:
The thesis focuses on marketing research for product of company ElektroRádce.cz, s.r.o., which deals with projection and selling LED lights. The thesis is divided into two major sections. The theoretical section explains the theory of marketing, where are described basic terms and procedures, which are necessary for marketing research. In the practical part, some methods from the theoretical part are …více
 

Klíčová slova

marketing průzkum trhu produkt trh
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rusiňáková, Diana. Marketingový průzkum trhu vybraného produktu. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků