Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu – Bc. Igor JELÍNEK
Bc. Igor JELÍNEK
Diplomová práce
Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu
The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. it the Romanian market
Anotace:
Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu.Abstract:
The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. in the Romanian market is arranged into three clear parts {--} theory, analysis and project. This tried discloses sturcture of the logical steps needed in the processes of analysis, development and implementation of the prestigious global organization{\crq}s marketing strategy in the Romanian market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNEK, Igor. Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu . Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Huťka Huťka -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
René Horký -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Karel Chromý -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík -
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
Pavel Pokorný