Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk – Bc. Monika Špryncová
Bc. Monika Špryncová
Bakalářská práce
Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk
Streamlining the process for evidence and requirements solving of IS operations and procedures addressing using the internal and maintenance services HelpDesk
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku systémů zákaznické podpory. Na ukázce existujícího systému zákaznické podpory, nazvaného HelpDesk, je provedena klasifikace a zmapování procesů probíhajících v rámci systému. Dále jsou, na základě analýzy současného stavu a dotazníkového šetření mezi uživateli, identifikovány problematické a neefektivní oblasti a procesy, a navrhnuta doporučení a řešení …víceAbstract:
My bachelor thesis is focused on problematics of customer support systems. The main aim of this work is to classify and monitor the individual processes of one of such a system called HelpDesk. Based on the analysis of current situation and survey I have applied for active users I wanted to find problematical and ineffective points and suggest recommendations for possible solutions in order to streamline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Jirava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPRYNCOVÁ, Monika. \textit{Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/9ziuio/.
Jak správně citovat práci
Špryncová, Monika. Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Systém zákaznické podpory
Juraj Lehotský -
Návrhové vzory pro uživatelské rozhraní systému zákaznické podpory
Matouš Jemelka -
Systém zákaznické podpory - helpdesk
Antonín Studnička -
Systém zákaznické podpory
Vladimír Bičík -
Návrh informační podpory znalostního řízení pro zákaznickou podporu
Adrián Štefek -
Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
Vít Mejzlík -
Návrh informačního systému zákaznické podpory
Pavel Šafařík -
Analýza dopadu implementace chatbota zákaznické podpory
Barbora Mlejnková