Theoretical and Experimental Analysis of Flexicoil Helical Spring Stress – Ing. Eren Balaban
Ing. Eren Balaban
Diplomová práce
Theoretical and Experimental Analysis of Flexicoil Helical Spring Stress
Theoretical and Experimental Analysis of Flexicoil Helical Spring Stress
Abstract:
Suspension system of a rail vehicle is one of key member of railway vehilce. As time passed and technology evolved, people?s expactation increased also in area of railway transportation like anything in life. Those expactation caused improvements also in suspension systems of railway vehicles such as using flexi ? coil type of helical spring suspension. The flexi-coil type of helical spring allows …víceAbstract:
Systém vypružení kolejového vozidla je jedním z jeho klíčových prvků. S vývojem technologií jsou očekávána zlepšení také v oblasti železniční dopravy. Tato očekávání způsobila zdokonalení také systému vypružení kolejových vozidel jakým je vypružení válcovými šroubovitými pružinami typu flexi-coil, které umožňují deformaci ve svislém i příčném směru. V důsledku této vlastnosti je napjatost v pružině …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Aleš Hába, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Balaban, Eren. Theoretical and Experimental Analysis of Flexicoil Helical Spring Stress. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Transport Engineering and Communications / Transport Means: Railway Vehicles