Bc. Jana Barnetová

Diplomová práce

Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012.

Position of gifted fifth class pupils in class team: the comparison of school years 2002-2003 and 2011-2012.
Anotace:
V této studii jsou prezentovány výsledky výzkumu orientovaného na zjišťování sociální pozice nadaných jedenáctiletých žáků prvního stupně ZŠ, integrovaných v podmínkách běžných základních škol. Práce je zaměřena na zjištění, zda je toto postavení u nadaného žáka ovlivněné jeho intelektovými schopnostmi, možnými problémy v chování nebo jak se vidí ve skupině vrstevníků a spolužáků. Výzkum byl realizovaný …více
Abstract:
This study presents the results of research focused on identifying social position of gifted eleven-years old pupils integrated to common primary schools. We focused on whether the position of the student is influenced by his intellectual abilities, his potential behaviour problems or his self-image among group of classmates of the same age. The research was implemented at ordinary primary schools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Zveřejnit od: 23. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Machů, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Barnetová, Jana. Pozice nadaných žáků 5. tříd ZŠ v kolektivu vrstevníků: srovnání školního roku 2002-2003 a 2011-2012.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe