Spotřebitel v maloobchodě-Vinařství Zaječí s.r.o, víno pro mladé – Bc. Ondřej PLOCH
Bc. Ondřej PLOCH
Diplomová práce
Spotřebitel v maloobchodě-Vinařství Zaječí s.r.o, víno pro mladé
The Consumer at Retail-Vinařství Zaječí, Wine for Young
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vývoj a následné uvedení nového produktu společnosti Vinařství Zaječí na český trh. Produkt je koncipován pro cílovou skupinu mladých, kteří s konzumací vína začínají. Teoretická část práce se zabývá především rešerší odborné literatury na téma podpory prodeje, chování spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním, brand managementu a zavedení nového produktu na trh. Analytická …víceAbstract:
The thesis is focused on development and subsequent introduction of new product of Vinařství Zaječí on the Czech market. The product is designed for the target group of young consumers who begin with the consumption of wine. The theoretical part deals mainly with literature searches on sales promotion, consumer be-havior and purchasing decision-making, brand management and the introduction of a new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Zveřejnit od: 17. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLOCH, Ondřej. Spotřebitel v maloobchodě-Vinařství Zaječí s.r.o, víno pro mladé. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Zavedení nového produktu na trh
Josef Doležal -
Zavedení nového produktu na trh - xComfort
Martin Sop -
Zavedení nového produktu na trh
Renáta Müllerová