Psychologie reklamy - aktuální trendy – Bc. Jana Nováková
Bc. Jana Nováková
Diplomová práce
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Psychology of advertising - contemporary trends
Anotace:
Předmětem práce je výzkum psychologických aspektů propagačního materiálu Hravý Hradec o Jindřichově Hradci. Cílem práce je popis a analýza působení konkrétního propagačního materiálu a následné zhodnocení. První část se zabývá teoretickým zpracováním, které je provedeno na základě odborné literatury a slouží k přiblížení praktické části. Zaobírá se tím, co je reklama, psychologie reklamy, psychologie …víceAbstract:
The subject of the thesis is a research of psychological aspects of promotional materials Playful Hradec about the city of Jindrichuv Hradec. The objective is to describe and analyze impact of this promotional packet, followed by assessment (and recommendation for improvement). The initial part includes theory based on expert literature, and helps to describe the practical section which follows. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Chýlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková
Název
Vložil
Vloženo
Práva