Vyprávění příběhů ve výuce anglického jazyka – Monika ČERNÁ
Monika ČERNÁ
Diplomová práce
Vyprávění příběhů ve výuce anglického jazyka
Storytelling in English lessons
Anotace:
Cílem diplomové práce je porovnat vyučování podle učebnice a vyučování pomocí vyprávění příběhu ve vztahu k nabytým vědomostem a míře zajímavosti vybrané metody. Teoretická část popisuje obecnou didaktiku, didaktiku cizích jazyků, vývoj dítěte, fáze osvojování anglického jazyka a jednotlivé dovednosti, tedy čtení, poslech, psaní a mluvení. Také se zaměřuje na pojem vyprávění příběhu, na výhody jeho …víceAbstract:
The goal of this Master Thesis is to compare teaching using textbooks to teaching using storytelling in relation to its efficiency and attractiveness. The theoretical part of the Thesis describes general didactics, foreign language didactics, child?s development, phases of learning the foreign language and particular skills ? reading, listening, writing and speaking. In this part I also focus on storytelling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zveřejnit od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Slavomíra Klimszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Monika. Vyprávění příběhů ve výuce anglického jazyka. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Můj svět Pokémonů : Umělecko-pedagogický projekt autorské knihy s tvůrcem s poruchami autistického spektra
Kamila Hrbková -
„Tatínku, povídej!“ - vyprávění pro děti a s dětmi (inscenace na motivy knihy Zdeňka Svěráka „Tatínku, ta se ti povedla“)
Juliána Vališková -
Využití vyprávění příběhů v hodině anglického jazyka na prvním stupni se zaměřením na rozvoj řečových dovedností
Marie BÁLKOVÁ -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková