Návrh nástrojů marketingové komunikace elektromobilů vůči českému zákazníkovi – Bc. Nikita Doronin
Bc. Nikita Doronin
Diplomová práce
Návrh nástrojů marketingové komunikace elektromobilů vůči českému zákazníkovi
Proposal of marketing communication tools for electric vehicles regarding to the Czech customers
Anotace:
Tato diplomová práce vznikla v rámci Studentské Grantové Soutěže (SGS) a je součástí projektu ŠKODA Auto Vysoké školy, o.p.s. Zelený produkt automobilek a jeho vnímání různými generacemi českých spotřebitelů. Cílem práce bylo popsat elektromobilitu na českém trhu, nový segment zeleného zákazníka, způsoby a nástroje marketingové komunikace v automobilovém průmyslu. Na základě předchozích výzkumů a studií …víceAbstract:
This diploma thesis was created as part of the Student Grant Competition and is a part of the project of ŠKODA Auto University - The green product of car manufacturers and its perception by different generations of Czech consumers. The aim of this work was to describe electromobility on the Czech market, to describe a new segment of green customer, also to describe ways and tools of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva