Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně – Veronika Pánková
Veronika Pánková
Bakalářská práce
Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně
Marketing and customer segmentation in Grand hotel Brno
Anotace:
Cílem práce bude zjistit hlavní segmenty zákazníků hotel Grand v Brně, jejich analýza a popis. Závěrem práce bude návrh potenciálních dalších segmentů pro tento hotel.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.