Hodnocení žáků na střední odborné škole – Bc. Karolína Paličová
Bc. Karolína Paličová
Bakalářská práce
Hodnocení žáků na střední odborné škole
Evaluation of pupils at the vocational schools
Anotace:
Bakalářská práce na téma hodnocení žáků na střední odborné škole se zabývá tématem, které je nedílnou součástí aktivit během výuky. Cílem bakalářské práce je zjistit názory žáků vybrané střední odborné školy na způsob hodnocení učitelů v ekonomických předmětech. Úvod práce se věnuje hodnocení žáků ve vyučování obecně a tato část je zaměřena na definování různých forem hodnocení, cílů hodnocení a fází …víceAbstract:
The bachelor's thesis on the topic of evaluation of pupils at a vocational school deals with a topic that is an integral part of activities during teaching. The aim of the bachelor's thesis is to find out the opinions of students of a selected vocational school on the method of teacher evaluation in economics. The introduction deals with the evaluation of pupils in teaching in general and this part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Josífková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paličová, Karolína. Hodnocení žáků na střední odborné škole. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Využití formativního hodnocení na prvním stupni ZŠ
Hana Zatloukalová -
Hodnocení žáků začínajícími učiteli na 2. stupni v hodinách ruského jazyka
Šárka Blatná -
Realizace závěrečného slovního hodnocení na prvním stupni základních škol v České republice
Tereza Loučková -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová