Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice – Aneta BOTKOVÁ
Aneta BOTKOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice
Satisfaction of Customers of the Petrol Station Těšetice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků Čerpací stanice Těšetice. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části uvádím na základě rešerše literatury poznatky o zákaznících, zaměstnancích, spokojenosti zákazníků a službách. Také uvádím informace o merchandisingu a konkurenci. V praktické části představuji historii a současnost firmy, provádím SWOT …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on a survey of satisfaction of customers of the petrol station Těšětice. The thesis is divided in two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I present findings about customers, employees, satisfaction of customers and services, based on research in relevant literature. I also present information about merchandising and competition. In the analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOTKOVÁ, Aneta. Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Gabriel Kahoun -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Negativní důsledky práce příslušníka Vězeňské služby České republiky při výkonu služby
David Gabzdyl -
Východiska procesu a příprava klientů na přechod z pobytové služby do služby s nižší mírou podpory
Gabriela Šumšalová