Hodnocení spokojenosti klientů se službami poskytovanými Českou poštou, s. p. – Adéla Červenková
Adéla Červenková
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti klientů se službami poskytovanými Českou poštou, s. p.
The Czech Post Services Customer Satisfaction Assessment
Anotace:
Tématem, které jsem pro svou bakalářskou práci vybrala, je „Hodnocení spokojenosti klientů se službami poskytovanými Českou poštou, s. p.“. Je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V první části jsou postupně charakterizovány základní pojmy z oblasti marketingu a řízení vztahů se zákazníky, dále styly moderního marketingového výzkumu a charakteristika klienta. Dále je pozornost soustředěna …víceAbstract:
The topic which I´ve chosen for my bachelor thesis is "Evaluation of Customer Satisfaction with Services provided by Czech Post, s.". It is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part, there are gradually being characterized the basic terms from the area of marketing and customer relationship management, the modern marketing research styles the characteristics of the client …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVENKOVÁ, Adéla. \textit{Hodnocení spokojenosti klientů se službami poskytovanými Českou poštou, s. p.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/a3ghgz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
1. Teoretická část:\nl{}Krása ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy
Matej Chrenka -
Proces výroby a distribuce nového produktu
Marian Jozue Talán -
Ekonomické hodnocení portfolia produktů (pigmentů a barviv) ve společnosti Synthesia a. s.
Lucie Šejnohová -
Projecting of information system for portfolio management: a case study of a pharmaceutical company
Aleš Erban -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Chování spotřebitele v oblasti bankovních služeb
Veronika Adolfová -
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Gabriela Urbaníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva