Renderování a post-processing v Blenderu – Lukáš Řezníček
Lukáš Řezníček
Bakalářská práce
Renderování a post-processing v Blenderu
Rendering and Post-processing in Blender
Anotace:
Bakalářská práce popisuje grafické programy Blender a Gimp. Jsou zde vysvětleny především nástroje na renderování a úpravu finálního snímků. K renderování jsou využity dva nejvyužívanější renderovací algoritmy programu: Blender Render a Cycles. Mimo popis samotného renderování a úpravy snímků se v bakalářské práci také nachází základní informace o programech, konkurencí, nástrojích a grafickém prostředí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe graphical programs Blender and Gimp. There are primarily explained its tools for rendering and post processing. The renders are done in the most frequently used engines: Blender Render and Cycles. Apart from the main description of the rendering and post processing process, this paper also contains a basic information about the program itself, competition, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Zveřejnit od: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Řezníček, Lukáš. Renderování a post-processing v Blenderu. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.