Marketingový plán podniku Autocentrum Lázky – Michal Dohnal
Michal Dohnal
Bakalářská práce
Marketingový plán podniku Autocentrum Lázky
Marketing plan of the company Autocentrum Lázky
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu podniku Autocentrum Lázky tak, aby došlo ke zvýšení prodeje. Celkově je práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Na základě teoretických východisek je sestavena praktická část. V praktické části se nachází provedena situační analýza a analýza tržního potenciálu. Prostřednictvím marketingového výzkumu byla získána data, která …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on compiling a marketing plan for the company Autocentrum Lázky in order to increase sales. Overall, the work is divided into theoretical and practical part. The practical part is compiled on the basis of theoretical background. In the practical part there is a situation analysis and analysis of market potential. Through marketing research, data were found that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Zlepšení logistiky dovozu a prodeje ojetých automobilů
Zikmund Balla -
Analýza procesu prodeje ojetých automobilů ve vybrané společnosti a eliminace rizik procesu
Filip Dobeš -
Logistika nákupu a prodeje ojetých nákladních automobilů ve vybraném podniku
Zsanna Ujvári -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová