Michal Dohnal

Bakalářská práce

Marketingový plán podniku Autocentrum Lázky

Marketing plan of the company Autocentrum Lázky
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu podniku Autocentrum Lázky tak, aby došlo ke zvýšení prodeje. Celkově je práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Na základě teoretických východisek je sestavena praktická část. V praktické části se nachází provedena situační analýza a analýza tržního potenciálu. Prostřednictvím marketingového výzkumu byla získána data, která …více
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on compiling a marketing plan for the company Autocentrum Lázky in order to increase sales. Overall, the work is divided into theoretical and practical part. The practical part is compiled on the basis of theoretical background. In the practical part there is a situation analysis and analysis of market potential. Through marketing research, data were found that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Oponent: Ondřej Konečný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií