Ing. Tereza Suková

Bakalářská práce

Analýza reklamačního řízení u České pošty, s.p.

Analysis of complaint procedure by Czech Post, s.p.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na postup a délku reklamačního řízení České pošty, s.p. Uvádí, jak podnik postupuje a reaguje na různé typy reklamací. Dále zhodnocuje číselné údaje a uvádí navrhované řešení pro zrychlení a zlepšení kvality reklamačního řízení na České poště, s.p.
Abstract:
Bachelor work is focused on process and duration of complaints procedure of the company Czech Post, s.p. It features how the company proceeds and reacts to various types of complaints. Furthermore, it evaluates numeric data and suggests solutions for quickening and quality improvement of complaints procedure at Czech Post, s.p.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Eva Zákorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Suková, Tereza. Analýza reklamačního řízení u České pošty, s.p.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích