Analýza reklamačního řízení u České pošty, s.p. – Ing. Tereza Suková
Ing. Tereza Suková
Bakalářská práce
Analýza reklamačního řízení u České pošty, s.p.
Analysis of complaint procedure by Czech Post, s.p.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na postup a délku reklamačního řízení České pošty, s.p. Uvádí, jak podnik postupuje a reaguje na různé typy reklamací. Dále zhodnocuje číselné údaje a uvádí navrhované řešení pro zrychlení a zlepšení kvality reklamačního řízení na České poště, s.p.Abstract:
Bachelor work is focused on process and duration of complaints procedure of the company Czech Post, s.p. It features how the company proceeds and reacts to various types of complaints. Furthermore, it evaluates numeric data and suggests solutions for quickening and quality improvement of complaints procedure at Czech Post, s.p.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Eva Zákorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Suková, Tereza. Analýza reklamačního řízení u České pošty, s.p.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Reklamační řízení v praxi České republiky a vybraných evropských zemích
Michaela Boušková -
Optimalizace reklamačního řízení
Zuzana Holíková -
Reklamační řízení
Marek Kukrle -
Reklamační řízení v maloobchodě
Tomáš Zíka -
Racionalizace procesu reklamačního řízení s využitím komerčního SW ve vybrané organizaci
Michal Matyi