Bc. Pavel SOUSEDÍK

Diplomová práce

Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107

Modelling, identification and control of the engine speed control apparatus CE107\nl{}
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo jednak vytvoření matematického modelu pneumatického motoru CE107 a určení jeho neznámých parametrů pomocí experimentů. Dále bylo třeba implementovat takto vytvořený model do prostředí MATLAB/SIMULINK a porovnat získané simulační odezvy s reálně naměřenými daty na modelu pneumatického motoru. Posledním úkolem bylo navrhnout vhodný systém řízení pro reálný motor …více
Abstract:
The main aim of this master thesis was to design a mathematical model of CE107 Engine Speed Control apparatus with unknown parameters diagnosis. Next goal was model implementation into the MATLAB/SIMULINK programming environment and its output result comparison with the real model. Last aim was to design appropriate control system for both models (real and mathematical) with subsequent result comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Identifikátor: 20305

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Gazdoš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOUSEDÍK, Pavel. Modelování, identifikace a řízení pneumatického motoru CE107. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe