Analýza postojů uživatelů Instagramu k influencer marketingu a jejich porovnání dle věkových skupin – Lucie VEČEŘOVÁ
Lucie VEČEŘOVÁ
Bakalářská práce
Analýza postojů uživatelů Instagramu k influencer marketingu a jejich porovnání dle věkových skupin
Analysis of Instagram users' attitudes to influencer marketing and their comparison according to age groups
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing a zkoumá postoje, které mají uživatelé Instagramu k tomuto tématu. V práci jsou popsány klíčové pojmy jako je například influencer marketing, Instagram a samotný influencer. Následně se zaměřuje na analýzu postojů a interpretaci jednotlivých výsledků. Výsledky jsou přehledně prezentovány ve formě tabulek i grafů.Abstract:
The bachelor thesis focuses on influencer marketing and explores the attitudes of Instagram users on this topic. The work describes key terms such as influencer marketing, Instagram, and the influencer. Then it focuses on analyzing attitudes and interpreting individual results. The results are presented clearly in the form of tables and charts.Klíčová slova
Influencer marketing influencer Instagram sociální sítě postoje TikTok YouTube Facebook
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEČEŘOVÁ, Lucie. \textit{Analýza postojů uživatelů Instagramu k influencer marketingu a jejich porovnání dle věkových skupin}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/a4s1q9/.
Jak správně citovat práci
VEČEŘOVÁ, Lucie. Analýza postojů uživatelů Instagramu k influencer marketingu a jejich porovnání dle věkových skupin. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska
Název
Vložil
Vloženo
Práva