Bc. Linda Lochařová
Diplomová práce
Sociální guerilla marketing
Social Guerilla Marketing
Anotace:
Teoretická část diplomové práce udává komplexní pohled na guerilla marketing a sociální marketing. Definuje podstatu guerilla marketingu, jeho formy, výhody a nevýhody. Vymezuje sociální marketing, specifika marketingu neziskového sektoru a společenskou koncepci marketingu. Analytická část pomocí analýzy využití guerillových kampaní a kvantitativního marketingového průzkumu mapuje a kriticky hodnotí …víceAbstract:
The theoretical part of the Diploma thesis gives a comprehensive view of guerilla marketing and social marketing. It defines essence of guerilla marketing, its types, advantages and disadvantages. It descibes social marketing, marketing specifics of the nonprofit sector and social marketing concept. Analytical part explores and critically evaluates the use of social guerilla marketing in practice by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lochařová, Linda. Sociální guerilla marketing. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce a design společenské hry
Nicole Johnová -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Marketing v neziskovém sektoru
Nikola Šeráková