Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku – Bc. Aneta Havlíčková
Bc. Aneta Havlíčková
Diplomová práce
Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku
Modern management metods and their use in the company
Anotace:
Obsahem diplomové práce je analýza způsobů využití moderních manažerských metod ve společnosti EQUISERVIS, spol. s r.o. Analyzován je přínos vybraných moderních manažerských metod v kontextu řízení vztahů se zákazníky. Realizovány jsou dva empirické výzkumy kvalitativní a kvantitativní formou. S využitím výzkumné metody syntézy jsou vytvořena výzkumná doporučení zaměřená na zefektivnění konceptu řízení …víceAbstract:
The content of the diploma thesis is an analysis of the ways of using modern management methods in EQUISERVIS, spol. s r.o. It analyses the usefulness of selected modern management methods in the context of customer relationship management. Two empirical researches in qualitative and quantitative form are realized. Using the research method of synthesis, research recommendations are made aimed at improving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Tomáš Nacvalač, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva