Marketingová komunikace firmy Easy Point – Klára JANKOVSKÁ
Klára JANKOVSKÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Easy Point
Marketing communication of the company Easy Point
Anotace:
Tato práce je věnována marketingové komunikaci firmy Easypoint. Cílem bakalářské práce je navrhnout firmě doporučení na zlepšení její marketingové komunikace. První část práce je věnována vymezení pojmů marketingové komunikace a jejích nástrojů. V druhé části jsou využity teoretické poznatky k představení firmy a rozboru její současné marketingové komunikace, na základě dotazníkového šetření. Podkladem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of company called Easypoint. The aim of this thesis is to bring some efficient suggestions that will improve the marketing communication. The first part of the thesis is focoused on definition of main terms of marketing communication and its tools. The second part of the thesis uses the theoretical knowledge and presents the company (its products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKOVSKÁ, Klára. Marketingová komunikace firmy Easy Point. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková