Klára JANKOVSKÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace firmy Easy Point

Marketing communication of the company Easy Point
Anotace:
Tato práce je věnována marketingové komunikaci firmy Easypoint. Cílem bakalářské práce je navrhnout firmě doporučení na zlepšení její marketingové komunikace. První část práce je věnována vymezení pojmů marketingové komunikace a jejích nástrojů. V druhé části jsou využity teoretické poznatky k představení firmy a rozboru její současné marketingové komunikace, na základě dotazníkového šetření. Podkladem …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of company called Easypoint. The aim of this thesis is to bring some efficient suggestions that will improve the marketing communication. The first part of the thesis is focoused on definition of main terms of marketing communication and its tools. The second part of the thesis uses the theoretical knowledge and presents the company (its products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANKOVSKÁ, Klára. Marketingová komunikace firmy Easy Point. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická