Bc. Tomáš HAVLAS

Diplomová práce

Teorie pojmových map ve výuce chemie na SŠ

Theory of concept maps in the education chemistry in the high school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá teorií pojmových map ve výuce chemie na SŠ. Jedná se o problematiku, která není zatím příliš prozkoumána a používána, i když ukazuje, že by se dala vhodně využít ve výuce chemie, přírodovědných i jiných oborů. Teoretická část popisuje historii, základní teorie, ze kterých pojmové mapy vycházejí, základní typy pojmových map, funkce ve výuce a způsoby hodnocení. Praktická část …více
Abstract:
This thesis deals with the theory of concept maps in chemistry education at high schools. This subject is not extensively explored and used yet, even though it seems that it could be well utilised in teaching chemistry, science and other disciplines. The theoretical part describes the history, primary theory on which conceptual maps are based, basic types of concept maps, their roles in the teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVLAS, Tomáš. Teorie pojmových map ve výuce chemie na SŠ. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství Chemie - Biologie pro střední školy