Bc. Soňa KRAUSOVÁ

Diplomová práce

SLABÉ A SILNÉ STRÁNKY STUDENTŮ PŘI PŘÍPRAVĚ K MATURUTĚ: DIDAKTIKA PSANÍ

IDENTIFYING STUDENTS' STRENGTHS AND WEAKNESSES TO THE LOWER LEVEL OF MATURITA: DEVELOPING WRITING SKILLS
Abstract:
This thesis deals with the methods how to teach writing. The two approaches to teaching writing, the process approach and the product approach, are compared. The results of my research show that the process approach is a useful tool for effective teaching of the writing skills.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá didaktikou psaní v hodinách anglického jazyka. Praktická část této diplomové práce porovnává výsledky slohových prací studentů dosažené dvěma odlišnými metodami výuky psaní. Můj výzkum dokazuje, že procesní psaní je efektivní výukovou metodou.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAUSOVÁ, Soňa. SLABÉ A SILNÉ STRÁNKY STUDENTŮ PŘI PŘÍPRAVĚ K MATURUTĚ: DIDAKTIKA PSANÍ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická