Reklamní gramotnost. Teoretický koncept a didaktická aplikace. – Bc. Karolína RANGLOVÁ
Bc. Karolína RANGLOVÁ
Diplomová práce
Reklamní gramotnost. Teoretický koncept a didaktická aplikace.
Advertising literacy. Teoretical koncept and didactic application.
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Reklamní gramotnost, teoretický koncept a didaktická aplikace pojednává nejen o pojmech reklama a reklamní gramotnost jako takových, ale zaměřuje se i na reklamní gramotnost konkrétněji u dětí a možnosti rozvoje této, pro život velmi důležité, gramotnosti. Část práce pojednává o funkci reklamy, vlivech reklamy, historii reklamy a psychologii reklamy. Důležitou součástí …víceAbstract:
This diploma thesis which is called Advertising literacy, theoretical concept and didactic application deals not only with the concepts of advertising and advertising literacy as such, but also focuses on advertising literacy more specifically for children and the possibility of developing this, very important, literacy. One part of this work deals with the function of advertising, the effects of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RANGLOVÁ, Karolína. \textit{Reklamní gramotnost. Teoretický koncept a didaktická aplikace.}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/a7h04l/.
Jak správně citovat práci
RANGLOVÁ, Karolína. Reklamní gramotnost. Teoretický koncept a didaktická aplikace.. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Deti a reklama: Vplyv reklamy na deti
Michaela Grancová -
Dítě a reklama: dítě v reklamě a reklama pro děti
Alvina Tokhyan -
Dítě a reklama: dítě v reklamě a reklama pro děti
Alvina Tokhyan -
Dítě a reklama: dítě v reklamě a reklama pro děti
Alvina Tokhyan -
Deti a reklama
Kristína Hettešová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Jak děti předškolního věku ovlivňuje reklama
Tereza BRABCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva