Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím – Klára HAMŘÍKOVÁ
Klára HAMŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Anotace:
V své bakalářské práci se věnuji kompetencím učitelů v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Vymezuji zde charakteristiku emocionálních poruch, druhy dětských fobií, emocionální vývoj dítěte, diagnostické a intervenční kompetence učitele a kvalitativní šetření bylo vedeno pomocí rozhovorů s učiteli MŠ.Abstract:
In my bachelor thesis I focus on the competences of teachers in kindergarten in relation to children's phobias. I outline here the characteristics of emotional disorders, types of child phobias, emotional development of the child, diagnostic and intervention competences of the teacher and the qualitative investigation was conducted through interviews with kindergarten teachers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMŘÍKOVÁ, Klára. Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Lucie HORELICOVÁ -
Podmínky pro zdravý emocionální vývoj dětí v kojeneckých ústavech
Mersiha Sukeník -
Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok
Alžběta MACHŮ -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára ZAŤKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence učitele v mateřské škole
Kateřina ŠTĚPÁNOVÁ -
Sociálně-emoční kompetence a vnímání humoru u dětí předškolního věku
Kateřina Anna Hesová