Stanovení vybraných markerů různých druhů piv – Martin Žilka
Martin Žilka
Bakalářská práce
Stanovení vybraných markerů různých druhů piv
Determination of Significant Brands of Types of Beers
Anotace:
Ve své práci jsem sledoval množství vázaného oxidu uhličitého ve vybraných vzorcích piva, dále pak polyfenoly, jenž se podílí na koloidní nestabilitě piva, a především mají antioxidační význam, následně pH a redoxní potenciál. Cílem bylo sledovat významné markery v pivu, které mají význam v jeho kvalitě. V teoretické části práce jsem se zabýval obecnými informacemi o pivu a jeho historii, rozdělením …víceAbstract:
In my thesis, I monitored the amount of bound carbon dioxide in selected beer samples, polyphenols that contribute to the colloidal instability of beer, and above all have antioxi-dant significance, followed by pH and redox potential. The aim was to point out important markers in beer that are of importance in its quality. In the theoretical part of the thesis I was dealing with general information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žilka, Martin. Stanovení vybraných markerů různých druhů piv. Kroměříž, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemie a technologie potravin / Chemie a technologie potravin - specializace Technologie mléka a mléčných výrobků
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivo jako podnikatelský záměr
Michaela Vostrá -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý -
Strategická analýza společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Adam Kulík