Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod – Bc. Michal Kadlčík
Bc. Michal Kadlčík
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod
The Analysis of the Marketing Communication of Tourism in the Town Uherský Brod
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na popis a analýzu současného stavu marketingové komunikace města Uherský Brod v oblasti cestovního ruchu. Na základě této analýzy, poznatků z odborné literatury a výsledků dotazníkového šetření je provedeno vyhodnocení, které obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu propagace cestovního ruchu.Abstract:
This bachelor thesis is focused on description and analysis of present situation in marketing communication in tourism in the city of Uherský Brod. Based on this analysis, information from the scientific literature and a questionnaire survey, there is presented a conclusion with concrete suggestions to improve actual situation of promotion of tourism.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kadlčík, Michal. Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová