Náměty k prohlubování matematické pregramotnosti dětí v MŠ – Lenka LIŠKOVÁ
Lenka LIŠKOVÁ
Bakalářská práce
Náměty k prohlubování matematické pregramotnosti dětí v MŠ
Activities deepening mathematical pre-literacy of children in kindergarten
Anotace:
Záměrem bakalářské práce bylo vytvoření souboru aktivit na prohlubování matematické pregramotnosti u dětí v mateřské škole. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o předškolním dítěti, které mají vliv na matematickou pregramotnost, a to zejména způsob myšlení a vnímání. Dále je vymezen pojem matematická pregramotnost a zmapováno jeho chápání v RVP PV. Jsou popsány oblasti matematické pregramotnosti …víceAbstract:
The aim of this thesis was to create a set of activities to deepen mathematical pre-literacy of children in kindergarten. The theoretical part summarizes the knowledge about preschool children, which have an influence on mathematical pre-literacy, especially the way of thinking and perception. Furthermore, the concept of mathematical pre-literacy is defined and its understanding in the Framework Education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Hošpesová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKOVÁ, Lenka. Náměty k prohlubování matematické pregramotnosti dětí v MŠ. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Vybraná didaktická prostředí Hejného metody v aktivitách dětí předškolního věku
Ladislav Bělina -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Outdoorové aktivity v práci s daty s využitím Hejného metody pro předškolní vzdělávání
Martina KUBEC VJAČKOVÁ -
Volnočasové aktivity občanů Plzeňského kraje se zaměřením na pohybové aktivity a cykloturistiku
Jana Brožová
Název
Vložil
Vloženo
Práva