Consumption of Skincare Products in China – Yuanzheng Chen
Yuanzheng Chen
Bakalářská práce
Consumption of Skincare Products in China
Abstract:
Since China decided to establish the reform and opening-up policy in 1978 and entered into the World Trade Organization at the end of 2001, the economy situation has developed rapidly. And by the development of economy growth and technology, the people get richer than before, their consuming aims are not only focus on basic living, but also on many other areas, for example, the skincare. Data shows …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Čechura, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior
Yabing Li -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
Qianyi Liu -
The Influence of Mobile Payment Methods on Consumer Behavior in China
QIAN ZHANG
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 12. 2022
Mach, J.
3. 12. 2022