Přístup pedagogů k podpůrným opatřením na základních školách – Mgr. Zuzana GRABOVSKÁ
Mgr. Zuzana GRABOVSKÁ
Diplomová práce
Přístup pedagogů k podpůrným opatřením na základních školách
Teachers´ attitudde to support measures at primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pedagogy prvního stupně základních škol, jejich přístupem ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a s tím spojenou realizací podpůrných opatření. Cílem práce je umožnit čtenáři nahlédnout do problematiky inkluzivního vzdělávání, reálně poukázat na jeho pozitiva i negativa, která vycházejí ze zkušeností samotných pedagogů. Zjištěné údaje mohou pomoci ke zkvalitnění …víceAbstract:
The diploma thesis deals with primary school teachers, their approach to the education of pupils with special educational needs and the associated implementation of support measures. The aim of the work is to enable the reader to look into the issues of inclusive education, to really point out its positives and negatives, which are based on the experience of teachers themselves. The findings can help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRABOVSKÁ, Zuzana. Přístup pedagogů k podpůrným opatřením na základních školách. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva