Možnosti a meze základního vzdělávání nadaných dětí – Daniela BÚRANOVÁ
Daniela BÚRANOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti a meze základního vzdělávání nadaných dětí
Possibilities and limits of basic education of gifted children
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání nadaných dětí na základních školách a jejich identifikaci. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky potřebné k identifikaci nadaných. Praktická část se věnuje rozhovorům s výchovnými poradkyněmi na téma vzdělávání nadaných žáků. Součástí je i rozhovor s nadanou žákyní a návrh semináře na téma nadaných.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the education of gifted children in primary schools and their identification. In the theoretical part is indicated basic knowledge needed to identify gifted. Practical part is dedicated to interviews with educational consultants about the theme of education of gifted. The work also includes interview with gifted pupil and proposal of workshop on the theme of the gifted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Andrysová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÚRANOVÁ, Daniela. Možnosti a meze základního vzdělávání nadaných dětí. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Identifikace strategií výchovy a vzdělávání nadaných žáků
Monika Gottvaldová -
Identifikace a vzdělávání rozumově nadaného žáka na malotřídní škole
Michal Peška -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Nadané dítě v předškolním věku - problematika jeho identifikace a možnosti jeho rozvoje
Andrea Miková -
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Elena Coufalová -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Nadaný žák a jeho specifické potřeby na vzdělávání
Miriam Chylíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva