Renata JAROŠOVÁ

Diplomová práce

Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol

Barriers to inclusion of children with disabilities into mainstream education from the point of view of teachers of ordinary elementary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou realizace inkluzivního vzdělávání na základních školách v České republice. Teoretická část práce vychází z analýzy odborných zdrojů na poli dané tématiky a předkládá shrnutí základních charakteristik vztahujících se ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (kdo, kde a jak?) a k bariérám, které jsou z pohledu pedagogů nejčastěji označovány za překážku …více
Abstract:
The diploma thesis discusses the implementation of inclusive education at primary schools in the Czech Republic. The theoretical part is based on an analysis of existing literature on the issue and offers an overview of the basic characteristics of the education of pupils with special educational needs (who, where and how?) and the barriers that teachers most often cite as an obstacle in the effective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAROŠOVÁ, Renata. Bariéry začleňování jedinců s postižením do hlavního vzdělávacího proudu z pohledu učitelů běžných základních škol. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta