Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s. – Bc. Daniel JANOŠÍK
Bc. Daniel JANOŠÍK
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s.
Marketing communication in LINEA NIVNICE, joint-stock company.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří na špici mezi výrobci nápojů v České republice. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingové komunikaci a její důležitosti pro podniky v dnešním prostředí. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní společnost LINEA NIVNICE, a.s., její výrobní sortiment, nejvýznamnější odběratele …víceAbstract:
This dissertation is dealing with marketing communication in LINEA NIVNICE, joint-stock company, which belongs among the best producer of beverages in Czech Republic. In the first part of the dissertation are elaborated theoretical findings about marketing communication and its importance for companies in present setting. The second part is focused on particular company LINEA NIVNICE, joint-stock company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOŠÍK, Daniel. Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Ondřej Pawlas -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová