Porovnání efektivity vybraných metod výuky geologie na ZŠ – Bc. Petra JOPKOVÁ
Bc. Petra JOPKOVÁ
Diplomová práce
Porovnání efektivity vybraných metod výuky geologie na ZŠ
Comparison of the effectiveness of selected teaching methods in geology at the primary schools
Anotace:
Diplomová práce porovnává efektivitu výuky geologie na základních školách (ZŠ) vedenou klasickým frontálním způsobem a "alternativní" formou výuky. Pro potřeby výzkumu byli žáci nejprve testováni formou didaktického pretestu, jež byl zaměřen na základní znalosti z oblasti neživé přírody (geologie). Následně byla vybrána a zpracována dvě geologická témata vždy frontálním a interaktivní (alternativním …víceAbstract:
The presented master thesis compares the effectiveness of geology teaching at primary school using a frontal and "alternative" teaching methods. For the research pupils were firstly tested in the form a didactic pre-test, which was focused on the basic knowledge of geology. Then two geological topics were selected and worked out following a frontal and interactive teaching methods (i.e., using Inquiry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOPKOVÁ, Petra. Porovnání efektivity vybraných metod výuky geologie na ZŠ. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Zn-Přn
Práce na příbuzné téma
-
Projektová výuka ve výchově demokratického občana na příkladu města Holešov
Hana Zbožínková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Distanční výuka dějepisu na druhém stupni základní školy
Michal Mojžíš -
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Markéta Vroblová -
Multimediální podpora výuky geologie na 2. stupni základních škol: Vnitřní geologické děje
Michal NIMMRICHTER
Název
Vložil
Vloženo
Práva